Utolsó kommentek

  • klazilka: Csak úgy csendben elárulom, hogy van néhány olyan termék, aminek nem viszi a gép(kassza) a kódját,... (2014.08.08. 18:36) Érdekes akció
  • tuskó a teszkó alkalmazottja: A héten a Fogarasi úti tuskó üvegvisszaváltójában tapasztaltam, hogy nem volt hajlandó egy 20 év k... (2012.02.21. 19:44) Korábban zár az üvegvisszaváltó
  • tesz-vesz: üdv én vettem egy dvd-t a teszkóba, amiben nem volt dvd. term volt rajta csomagolás,és már írtam ... (2010.01.01. 12:20) A TESCO is hazudik
  • vilnius: "Érdemes lenne online formában belinkelni a TescoTitok könyveket. :O) Meglepő és mulatságos" Fél ... (2008.12.24. 20:35) A TESCO is hazudik
  • brier: én is rengetegszer át lettem vágva, lehet hogy "megvertek" de én vevöszolgálatos vagyok az egyikbe... (2008.11.24. 12:31) Akcióóóóó...
  • Utolsó 20

BKV Figyelő

Nincs megjeleníthető elem

Megint Állunk Vazze

Nincs megjeleníthető elem

Tuskó Blog

Tuskó Blog, mert mi mindig megszívjuk! Érdekvédjük magunkat a Nagy Testvérrel, a Tesco-val szemben is!

Ide küld a történeted: tuskoblog@gmail.com

Zárás

2007.10.03. 22:51 :: Tusko Blog Admin

Lesley története:

Szia Admin!

A sztorinak most voltam szereplője, bár semmi gázos nem történt rám nézve, azért elmesélem. (testvérblog: http://felsulooktatas.blog.hu/)
A budafoki úti tescoban (Újbuda center) vásároltam munka előtt, amikor is zárás előtti figyelmeztetés hangzott el: - Kedves vásárlóink! Üzletünk 5 perc múlva bezár. Kérjük, fáradjanak a kasszához.Viszontlátásra holnap! - ránéztem az órámra, 21:55. Miután megvolt minden, amit venni akartam, odamentem a kasszához. Ilike feltette az obligát kérédst, akarok-e ÁFÁ-s számlát, mondtam nem. Kártyával fizettem, amig a visszaigazolásra vártunk  Ilike odaüvöltött egy tovasiető embernek:
- Hé, maga! Jöjjön fizetni!
- Miért? - kérdezett vissza meglepetten a férfi
- Há' nem hallotta? Most mondták be, fizeni kell, zárunk.
- Majd mindjárt jövök
- Nah, ez meg milyen lüke, itt kószál. Mér nemjön fizetni? - fordult hozzám Ilike.
Miután megszólított,úgy éreztem, válaszolnom kell.
- Egyrészt még csak 21:57 van, tehát 3 perc zárásig, másrészt nem hiszem, hogy így kellene beszélnie egy vevőről.
- Dehát itt csámborog, amikor zárnánk már! - morogta még oda, a legkisebb megbánást sem mutatva.
Hátranézve láttam, hogy imént megszólított férfi jött egy hölgy kíséretében, hozzá sietett, a kosarat hozta.Ilike örülhetett...elérte mit akart, bár a beszólása kiverte kicsit a biztosítékot.

12 komment

Címkék: budafok bunkó pénztáros zárás

A bejegyzés trackback címe:

https://tuskoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr52185222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baybee 2007.10.03. 23:40:30

Hasonlónak én is voltam megszólítottja. Igaz nem Tecsóban, hanem egy másik kisebb áruházláncban. Előttem fizetett egy csaj, meg egy srác. A csaj kicsit extrémen nézett ki. (Legalábbis nekem vad volt a külseje) Láttam a pénztároson, hogy olyan fura pofákat vág. Azt hittem szimplán unja a meló, és már menne haza, vagy frusztrálta, hogy a kanyargó sor végét nem látja. De nem. Előttem lévők fizettek, elmentek. Jöttem én. Csipogtatta a vonalkódokat, fizetek. Mialatt a kis elekronikus jel elbattyogott Londonba, meg vissza azt mondja nekem a pénztáros: "Nem tudom mi baja volt ennek a csajnak, de legszívesebben pofánrúgtam volna" Nem szóltam, csak néztem rá értetlenül. Mert én semmit nem vettem észre. Folytatta: "Hát nem látta milyen műsort rendezett le itt" Még értetlenebbül néztem. De azért annyit kinyögtem, hogy szerintem nem csinált semmit a csaj. De még ha így is lett volna, a pénztáros néninek akkor is mosolyogva kell eltűrnie, mert a vevő az vevő akármilyen is.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.10.04. 06:57:30

De nagy lüke vagy Te is, kedves post-ot író!!! Szerinted ha azt mondják 22-kor zárnak, akkor 22.00-ra kell beállni a sorba???? Gratulálok hozzá!

baybee! Az első résszel egyetértek, suttyó volt a pénztáros, mert így beszélt az előző vásárlóról. Azonban elképzelhető, hogy feltartotta a sort néhány baromságával (akad ilyen bőven), csak Te el voltál foglalva és nem vetted észre. Vannak, akik kiakadnak emiatt, így lehet, hogy a pénztáros csak csökkenteni akarta a "kínod" azzal, hogy ő is pofánrúgta volna (mint ahogy feltételezhetően Te is, mivel miatta vártál), de épp nem olyan vevőt fogott ki (személyedben), akivel erről kedélyesen eldiskurálhatott volna a felettébb izgalmas vonalkódhúzogatás közben (nem megy Londonba adat).

Azt pedig, hogy mosolyogva tűrjön bárki, a vevő akármilyen is, határozottan visszautasítom!!! Ahogy némelyek bánnak ezekkel az emberekkel, - akik őket kiszolgálják - egyszerűen durva. És aki ezt az előírásnak megfelelően szó nélkül tűri, az kibatyottul jámbor ember lehet...

Tuskó Blog Admin · http://tuskoblog.blog.hu 2007.10.04. 23:38:31

De, sajnos el kell tűrniük, mert különben repülnek. És nem biztos, hogy jámborak, csak etetniük kell otthon a családot...

Lesley · http://8ker.blog.hu/ 2007.10.06. 15:50:40

Chicken: olvass figyelmesen, nem 22:00 volt amikor ez zajlott, hanem 21:57
másrészt az üzletben, ha zárás után kell még pakolászni, vagy bármi, az a munkaidő része, amit ki kell fizetniük - ha nem így van, akkor a munkaügyi felügyelet simán bünteti az adott céget

A vevők mindenfajta hülyeségét el kell viselniük a kereskedelemben dolgozóknak, ők adják a pénzt, azért van munka és fizetés az ott dolgozóknak.

Aki emberekkel dolgozik, annak tűrni kell, vagy másik munkát választani.

Amúgy elég sok helyen nem is engednek be zárás előtt, ha jól emléxem a Homáron volt egy olyan sztori, hogy rendőrt hívtak és úgy tudtak csak bemenni - keresem a töténetet, ha megvan, linkelem.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2007.10.09. 17:05:01

Tisztelni emberként csak akkor tudok valakit, ha emberként viselkedik. A munkaügyi felügyeletnek bizonyítani kell, hogy a munkáltató hibázott (pl. ottmaradsz pakolgatni). A bizonyítás szokott lenni általában a probléma. Vagy nem tudod, vagy csak a névtelenség elvesztésével.

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2007.10.12. 10:15:50

Tényleg létezik olyan Bp.-i Tesco, hogy bezár 22 órakor? Még ilyent! Pedig én azt hittem, hogy mindegyik non - stop nyitva tart.
Amúgy meg a vásárlók figyelmét eősen fel kell rá hívni, hogy fejezzék be a vásárlást (persze ilyenkor sem lehetnek modortalanok az eladók/ pénztárosok).
Az igaz, hogy a pénztáraknak tovább kell nyitva maradniuk, mert a zárás, a bejárat lezárását jelenti, meg azt is, hogy a vevőket egyre kevesebb helyen kell kiszolgálniuk. A pénztárban még negyed órán át is nyitva maradhat (egy ilyennek a tanuja volta, persze egy másik, német nevü árúházban, mikor elromlott a kapcsolat a szerződött bankkal, és nem lehetett egy ideig kártyával fizetni).

Bunkó Béla 2007.10.14. 00:30:31

Tisztázzunk valamit!

Ha egy bolt 22 óráig van nyitva akkor az azt jelenti hogy 21:59 perckor is köteles beengedni a vevőt 22:00 már nem. Tehát ha én beesek a boltba 21:59-kor jogom van vásárolni ameddig tetszik!
Ez a szabály chicken, ha tetszik ha nem!

mechba · http://mechba.blog.hu 2007.10.30. 08:43:45

Nem, nincsen jogod vásárolni; egy kicsit közelítsünk tiszta piaci viszonyoktól: régen rossz, ha neked már a jogodat kell emlegetned, ha vásárolni szeretnél - a kereskedőnek érdeke, hogy beengedjen, sőt mondjuk törzsvevőként akár a rácsok csapódásakor is egy mosollyal fogadjon és tegye lehetővé a vásárlásodat.

Ez a rossz ebben az egészben, hogy baromira motiválatlan dolgozók személytelenné teszik az egész kereskedelmet. A kis boltoknál tuti nem volt ilyen. Normális helyeken (ne menjünk messzire, pl Miskolc) még a bérletpénztárban is ki van téve, hogy mikor veszi ki a munkaközi szünetet a néni. És nem fog 5 perccel előtte kizavarni a sorból... de akkor viszont tuti bezár.

Gyulus 2007.12.13. 21:40:26

Szerintem ez jó kis történet. Szinte hallom a pénztáros Ilike csilingelő, butácska hangját, és őszinte, valódi értetlenkedését.
És igazából nem is engedett meg magának túlzottan bunkó hangnemet. Csak amennyi egy ilyen típusú nőcskétől kvázi "elvárható". :)

tejfog 2007.12.26. 11:49:59

Hát nem tudom...
Anyukám postán dolgozik és igen bosszantó amikor egy kedves vevő zárás elött egy perccel bejön 55db levélkével.
22.00zárás azt jelenti (nálam) hogy akkor már be záráják az ajtókat tehát kint kell lenni !
Amugy csak egy kicsit a másik oldalról nézve:
A stílus kissé bunkó de igaza van...

Csilla 2008.05.16. 01:01:39

1. Ha 22:00-kor van zárás, akkor az azt jelenti, hogy 22:00-re már vásárló ne legyen az üzletben (tudom, anyám is boltban dolgozik, igaz nem élelmiszer boltban).

2. Ha emberekkel dolgozol, akármilyen hülye, suttyó, és lenéz téged, akkor is kedvesnek, kell (kellene) lennie a pénztárosnak. Én pl szállodában dolgoztam, mint recepciós, és oda sem a kultúr réteg jött, hidd el. Ja, és dolgoztam korábban abc-féleségben, nem mondom a lánc nevét, szóval én megértem őket is, és átlátom a helyzetet.

még anniyt, hogyha egy , max 2 termékkel ment a jó ember 57-kor a kasszához, azt mondom ok, de ha akkor kezdte kipakolni az egész toló kosarat, akkor az meg bukóság volt a részéről.

ennyi.
süti beállítások módosítása