Utolsó kommentek

  • klazilka: Csak úgy csendben elárulom, hogy van néhány olyan termék, aminek nem viszi a gép(kassza) a kódját,... (2014.08.08. 18:36) Érdekes akció
  • tuskó a teszkó alkalmazottja: A héten a Fogarasi úti tuskó üvegvisszaváltójában tapasztaltam, hogy nem volt hajlandó egy 20 év k... (2012.02.21. 19:44) Korábban zár az üvegvisszaváltó
  • tesz-vesz: üdv én vettem egy dvd-t a teszkóba, amiben nem volt dvd. term volt rajta csomagolás,és már írtam ... (2010.01.01. 12:20) A TESCO is hazudik
  • vilnius: "Érdemes lenne online formában belinkelni a TescoTitok könyveket. :O) Meglepő és mulatságos" Fél ... (2008.12.24. 20:35) A TESCO is hazudik
  • brier: én is rengetegszer át lettem vágva, lehet hogy "megvertek" de én vevöszolgálatos vagyok az egyikbe... (2008.11.24. 12:31) Akcióóóóó...
  • Utolsó 20

BKV Figyelő

Nincs megjeleníthető elem

Megint Állunk Vazze

Nincs megjeleníthető elem

Tuskó Blog

Tuskó Blog, mert mi mindig megszívjuk! Érdekvédjük magunkat a Nagy Testvérrel, a Tesco-val szemben is!

Ide küld a történeted: tuskoblog@gmail.com

A TESCO is hazudik

2007.12.14. 03:44 :: Tusko Blog Admin

Szia!

A kép az Arena Plaza Tescóban készült a hétvégén. A 359 forintos árcímke a "legolcsóbb", 376 Forintba kerülő tescós szörpöt hirdető árcímke mögött volt, én szedtem ki onnan. Bizonyára teljesen véletlenül került oda és nem azért, hogy még jobban megtévesszék a vásárlókat. A hab a tortán, hogy a két szörpöt ugyan az a cég gyártja.

Üdv,
mch

10 komment

Címkék: pláza átverés szörp aréna

A bejegyzés trackback címe:

https://tuskoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr34263465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.12.14. 06:56:20

meg kell nézni az egységre vonatkoztatott árat (l, kg, db) itt látszik egyébként, hogy mind a kettő két liter.

csinálnak olyant ezek a szemetek, egyre többet mostanában, hogy a kisebb kiszerelést teszik olcsóbbra, tehát olcsóbb megvenned két kis komplettát, mint egy nagyot. és többet kapsz. eddig ugye ez fordítva volt, a nagy volt olcsóbb egységnyi mennyiségre kivetítve. Most vagy megtévesztés miatt csinálják, mert mindenki hozzá volt szokva, és aki megteheti a nagyobbat viszi, és nagyobbat húznak, vagy valóban olcsóbb sok kis zacskót megtölteni, az egy nagy helyett...

Tusko Blog Admin 2007.12.14. 14:12:54

A képen az látszik, hogy mindkettő 2 literes, amúgy egyetértek...

baybee 2008.01.03. 23:38:23

OFF: Érdemes lenne online formában belinkelni a TescoTitok könyveket. :O) Meglepő és mulatságos. :O)

baybee 2008.01.03. 23:39:02

Többek közt a fenti "probléma" megoldása is benne van a könyvben. :O)

dam0630 2008.03.07. 08:45:33

Inkább megbecsülnétek,hogy még van aki dolgozik nááluk,azért,hogy tudjatok mit venni!
Ne a dolgozókat fúrjátok,hanem mélyebben kellene nézni a dolgokban!Szerintem a dolgozó két kasszába ugrás között nem azzal foglalkozik,hogy melyik szörp az olcsóbb!Ha sorba kell álnotok akkor azért fújtok,ha épppen nem azért akkor másért!Higyjétek el az a kevés dolgozó nagyon sokat dolgozik azért,hogy ti oda menjetek!Hiába a sok kritika mégis oda jártok!A negatív reklám is reklám azt ne feledjétek! Üdv:egy Tesco-s!

dam0630 2008.03.07. 08:49:54

Azt elfelejtettem:ha rossz az ár a vevőszolgálat visszatéríti!Nem azért fizet külömbözetet,mert át akar verni!A pultosok meg hallgatják mellé a jajgatást is!Elnézést az őszinteségért!Nem a T-t védem,hanem a dolgozókat!

Csilla 2008.05.16. 00:46:18

Ez nem a dolgozók ellen megy! Ezt a remek taktikát a fejesek találják ki, gondolom én, naív vásárló.

Amúgy vicces mert palack is egyforma, csak a címke más. Gondolom, ha meg odateszem az új árat, elveszem a régit. persze lehet figyelmetlenség, és véletlenül, de tényleg véletlenül ott felejteni, a dolgozó sem tud mindig figyelni, de azért ilyen véletlenek nincsenek.

vilnius 2008.12.24. 20:35:04

"Érdemes lenne online formában belinkelni a TescoTitok könyveket. :O) Meglepő és mulatságos"

Fél mega pdf-formátumban, 15 másodperc elteltével a bal alsó sarokban jelenik meg a download-gomb. Ha 2 hónapig senki se tölti le, akkor törlik a szerverről, íme a link:
www.filesend.net/download.php?f=bfdb59216b542d68f3f92d95346081fa

tesz-vesz · http://kkbk.blog.hu 2010.01.01. 12:20:52

üdv

én vettem egy dvd-t a teszkóba, amiben nem volt dvd. term volt rajta csomagolás,és már írtam emailt a videóforg-nak is. csak éppne semmilyen emailt nem találok a teszkó oldalán.

nem tudtok segíteni?
süti beállítások módosítása