Utolsó kommentek

  • klazilka: Csak úgy csendben elárulom, hogy van néhány olyan termék, aminek nem viszi a gép(kassza) a kódját,... (2014.08.08. 18:36) Érdekes akció
  • tuskó a teszkó alkalmazottja: A héten a Fogarasi úti tuskó üvegvisszaváltójában tapasztaltam, hogy nem volt hajlandó egy 20 év k... (2012.02.21. 19:44) Korábban zár az üvegvisszaváltó
  • tesz-vesz: üdv én vettem egy dvd-t a teszkóba, amiben nem volt dvd. term volt rajta csomagolás,és már írtam ... (2010.01.01. 12:20) A TESCO is hazudik
  • vilnius: "Érdemes lenne online formában belinkelni a TescoTitok könyveket. :O) Meglepő és mulatságos" Fél ... (2008.12.24. 20:35) A TESCO is hazudik
  • brier: én is rengetegszer át lettem vágva, lehet hogy "megvertek" de én vevöszolgálatos vagyok az egyikbe... (2008.11.24. 12:31) Akcióóóóó...
  • Utolsó 20

BKV Figyelő

Nincs megjeleníthető elem

Megint Állunk Vazze

Nincs megjeleníthető elem

Tuskó Blog

Tuskó Blog, mert mi mindig megszívjuk! Érdekvédjük magunkat a Nagy Testvérrel, a Tesco-val szemben is!

Ide küld a történeted: tuskoblog@gmail.com

Korábban zár az üvegvisszaváltó

2007.07.21. 23:01 :: Tusko Blog Admin

Nos, végül is emiatt a történet miatt indult a blog. Ma este 21:30-ra odaérkeztünk a Camponában található Tesco üvegvisszaváltójához, tudva, hogy 22:00-ig vannak nyitva. Nem kis örömünkre zárva találtuk, mire a vevőszolgálathoz caplattunk. Ott telefonáltak egyet, és megmondták, hogy a kollega 2 perc múlva kinyitja.

Vártunk türelmesen, olyan 22:00 körül már rájöttünk, hogy enyhén szólva le vagyunk sz@rva, így ismét elsétáltunk a vevőszolgálathoz. Ott már csak 1 lány volt az előző 5 munkatárs helyett, aki közölte, hogy ma már nem lesz üvegvisszaváltás, mivel a kollégájának  21:30-kor lejárt a munkaideje, s nincs más, aki beülhetne.

Ezt örömmel vettük, mivel csak kb. 40 percet szerencsétlenkedtünk a zárt ablak előtt, ráadásul nem tudom máshol hogy van, de én sem léphetek le a munkaidőm végezte előtt. Pontosabban hogy lehet a munkaidő fél tízig, ha tízig kellene nyitva tartani a helyiséget...

Még kicsit maszatoltunk a panaszkönyvvel, meglátjuk lesz -e hatása.

5 komment

Címkék: panaszkönyv üvegvisszaváltó vevőszolgálat campona

A bejegyzés trackback címe:

https://tuskoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr87122686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2007.07.22. 13:00:15

Asszem én vagyok az első! Jó kis oldal lesz, hajrá, csak így tovább! Amúgy én is abba a teccsóba járok(olykor diákmelóra is).

Labzo · http://labzo.extra.hu/ 2007.07.22. 22:16:39

Amúgy a Tescos üvegvisszaváltoóban mit adnak? Pénzt, vagy egy blokkot, amit levásárolhatsz?

vwpolo · http://edrink.blog.hu 2007.07.22. 23:42:49

Egy blokkot és azt levásárolhatod, de vissza nem adnak pénzt belőle, ha kevesebbet költesz mint amennyi rajta van.

Admin · http://tuskoblog.blog.hu 2007.07.23. 09:04:26

Igen, blokkot adnak, amit a pénztárnál elfogadnak, csökkentve a vásárlás összegét, vagy az üsz-nél visszaváltják kp-re.

tuskó a teszkó alkalmazottja 2012.02.21. 19:44:49

A héten a Fogarasi úti tuskó üvegvisszaváltójában tapasztaltam, hogy nem volt hajlandó egy 20 év körüli, szardarab zsidó gyerek elvenni azt a pár darab üveget amit az erre kialakított pultra tettem. Hosszasan rám nézett és az ujjával ütögette az átvevőablak belső oldal felőli részt, hogy emeljem át oda, ami nekem legalább 70 centi átnyúlást jelentett a mocsokkal bőven ellátott pulton, míg neki kb 15 centit a belső tiszta felén. Mondtam neki hogy eléri a kezével, de nem érdekelte. Az ilyen tetves szemetek miatt érdemes felhívni mások figyelmét, hogy amíg a vásárlókból van meg a fizetése, addig még az utolsó sz@rosseggű csövesnek is nyalja ki a seggét, mert ebből él!
süti beállítások módosítása