Utolsó kommentek

  • klazilka: Csak úgy csendben elárulom, hogy van néhány olyan termék, aminek nem viszi a gép(kassza) a kódját,... (2014.08.08. 18:36) Érdekes akció
  • tuskó a teszkó alkalmazottja: A héten a Fogarasi úti tuskó üvegvisszaváltójában tapasztaltam, hogy nem volt hajlandó egy 20 év k... (2012.02.21. 19:44) Korábban zár az üvegvisszaváltó
  • tesz-vesz: üdv én vettem egy dvd-t a teszkóba, amiben nem volt dvd. term volt rajta csomagolás,és már írtam ... (2010.01.01. 12:20) A TESCO is hazudik
  • vilnius: "Érdemes lenne online formában belinkelni a TescoTitok könyveket. :O) Meglepő és mulatságos" Fél ... (2008.12.24. 20:35) A TESCO is hazudik
  • brier: én is rengetegszer át lettem vágva, lehet hogy "megvertek" de én vevöszolgálatos vagyok az egyikbe... (2008.11.24. 12:31) Akcióóóóó...
  • Utolsó 20

BKV Figyelő

Nincs megjeleníthető elem

Megint Állunk Vazze

Nincs megjeleníthető elem

Tuskó Blog

Tuskó Blog, mert mi mindig megszívjuk! Érdekvédjük magunkat a Nagy Testvérrel, a Tesco-val szemben is!

Ide küld a történeted: tuskoblog@gmail.com

Akcióóóóó...

2007.08.04. 05:21 :: Tusko Blog Admin

Az alábbi levelet kaptuk...

Kedves Tusko!
Tán megér egy anyázást a tegnapi Tesco-s vásárlásom.
Fotó nincs, de  nem is ez a lényeg.
3 napja a Fogarasi úti t-ban a hangosbemondó közölte, hogy akciós a tejespult végén lévő szekrényben lévő, /akármilyen , nem tudom milyen nevü/ desszertkrém. Ez olyan mint a túrókrém. Nosza megnéztem, s 135 Ft helyett 59-ért igazán megérte, még akkor is a a lejárati dátum, aug. 2.
S valóban , nagy tábla jelzi, hogy akció! Áthúzva a 135, s ott az 59 Ft-os ár
Ez úgysem úgy van, hogy éjfél után már ehetetlen, de természetesen benne van a kockázat.
Miután a fiam szerint nagyon finom volt, s ma arra jártam, hát betértem, és ismét raktam a kosaramba néhány darabot.
A meglepi a pénztárnál várt! A gép szerint az ára 135Ft.
Mondom a hölgynek, hogy az nem annyi. Ő mondja, az bizony annyi. Jó, hát akkor üsse ki, ennyiért nem kérem. Megjegyzem a mögöttem állók is kezdték szorgosan kipakolni a kosarukból, hiszen ezért az árért nem éri meg.
Csak kiváncsiságképpen elsétáltam az ügyfélszolgálatra, s ott kellett azt mondanom, hogy le a kalappal. Ilyen brililáns okfejtést még nem hallottam.
A válasz, kérdéssel kezdődött. Volt e a terméken sárga cimke? Nem volt((
Mert ha nem, akkor az nem akciós!
Mondám én, hogy dehát ott a pulton a nagy tábla,  hogy akció, 135 helyett 59 forint.
Kérem, a tábla azért van kint, hogy ha van olyan amelyikre sárga cimkét ragasztottak, akkor azt oda teszik ki, mert az az akciós áru helye. Viszont, ha nem találunk sárga cimkés árut az akció táblával jelzett helyen, az azt jelenti, hogy ott azon a helyen most pont nincs akciós áru, de ha lesz abból a termékből, akkor majd oda tesszük.
Kész, meghajoltam, nincs mit tenni, ez Einstein-i logikával van levezetve, hol vagyok én ehhez?
Üdv, Tamás

Hát igen :) Mondjuk vettünk mi már a Nagy Testvérnél Pöttyös Rudit darabjáért 15 Ft-ért, és akkor tényleg tizesével ettük...

2 komment

Címkék: akció átverés fogarasi tejespult

A bejegyzés trackback címe:

https://tuskoblog.blog.hu/api/trackback/id/tr33131928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Clotild 2007.08.07. 17:11:29

"... hol vagyok én ehhez?"

Te vagy a VÁSÁRLÓ

brier 2008.11.24. 12:31:14

én is rengetegszer át lettem vágva, lehet hogy "megvertek" de én vevöszolgálatos vagyok az egyikben :S rengeteg probléma van az árukkal de én soha nem a vásárlot hibáztatom. mindig kimegyek vele megnézem az árut és a kirakott árát, és ha igaza van , mert mért ne lenne, vissza adom neki vagy az áru árát vagy a külömbozetet amennyivel többet fizetett ohaja szerint cselekedek.
én ugy látom a vásárlokat mintha én lennék a vásárlo, igy könnyebb megoldani :)
süti beállítások módosítása